School's News: Our Kalam Jamaie's Practise

Happy like Olaf.:*
Khalidu bilqurani huwal imamuna 'ala hidayati lillahhi amitna.

Ahlan, ahlan wasahlan! Ahlan, ahlan wasahlan!

Ahlan wasahlan bikum, bitahiyyatil islam,

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh!

Haa... Okay. Sekarang ni aku nak cerita pasal 'hari yang ke-second last' untuk kitorang berlatih. Memang penat gila! Pagi merentas desa, petang ada latihan amal islami. Boleh pulak aku lupa bawak duit hari ni. Adoiyai --'.

Ehehe. Actually memang dah lama aku nak tanya, korang ada masuk apa-apa pertandingan untuk amal islami daerah Petaling tak?

'Cause kitorang daerah Petaling.:3 Sesiapa yang masuk sama macam aku jugak, hati-hati. SRA KD bakal johan!*perasan*

Anyway, aku still tak bersedia. Esok raptai. Tapi tak apa. Aku doakan supaya sekolah aku menang! Insya Allah!

Actually, aku nak sambung cerita pasal semalam. Ada budak ni, dia memang peramah. Dia sering memnbantu saya dalam pelajaran.*merepek*

Ahaha. Tak ada nak cerita apa sangatlah. Menggedik saja lebih xD. Listen, aku nak bagi korang dialog aku dengan kawan aku, johan merentas desa tahun 4.

Me : Congrats awak! Btw, kaki awak memang panjanggg! Hebat!
Her: Thanks. Saya tak hebat pun.
Me : Aik? Bukan awak sepatutnya bangga ke?
Her: Kalau setakat kaki panjanggg, lari laju dapat pingat, hamper, makanan free baik tak payah. Kalau dapat pahala tak apa jugak. Ini menempah dosa. Sakit betul hati saya.
Me : *tak tau nak cakap apa*Okay. Apapun tahniah ya!
Her: Sekali lagi, terima kasih.

Memang respect gila aku dekat dia lepas kejadian tu berlaku.

Friend, you were respected by me. Gerenti yang baca ni pun respect dia.

Okay. Kalau korang dah tengok aku tulis panjang berjelaaaa bagai nakk gilaaa tu maknanya aku tengah seronok nak merepeklah tu.xD

Apapun, respectinggg her with a bubbly heart♥*merepek*.

Regards,
Farisya.

Comments

Popular Posts