School's News: Kalam Jamaie!!

Assalamualaikum, pak cik, mak cik sekaliannn!

Seperti yang anda tahu, sudah lama saya mendiamkan diri dan menjauhi blogku yang tersayang ini.

Dan tibalah masa untuk saya memblogging semulaaa!!

Okay. Kembali kepada topik kita pada hari ini.(Cover konon.xD)

Hmm.. Aku masuk Kalam Jamaie untuk Amal Islami tahun ni. Btw, yang aku nak cerita ni pasal preparation untuk Kalam Jamaie sekolah kitorang. Banyak gila dehh benda yang terjadi. Ada yang demam, ada yang merajuk(that's me!)and ada jugak yang tak jaga tingkahlaku(Tell me if it is me.xD).

Okay. First, yang paling aku ingat, semalam Kak Ain(one of the Kalam Jamaie's participations)tiba-tiba rasa nak muntah. Then, aku ajak dia pergi toilet. Dia tak nak. Tapi lama-lama, mata dia berair dan keluarlah setitis air mata mengalir membasahi pipinya(sadiss :O). Thus, dia demam and tak dapat datang hari ni. Aku dengan kawan aku yang sorang tu pun tak ada genglah. So hari ni, orang nak maki, ejek, fitnah, tipu aku bolehlahkan?

Second, the happiest day. Aku duduk dekat sebelah lelaki semalam. Aku tak expect yang duduk sebelah budak tu seronok, tapi bila duduk, memang kecoh beb!

And the last one,(tak mau cerita panjang-panjang. Nanti kena pelempang. XD) aku nak bagi nama budak-budak lelaki yang agak 'poyoss' sikit ya.

1. Exhausted*bukan nama sebenar dan nama tersebut sungguh kelakar xD*
2. Atan*bukan nama sebenar*

Dua saja. Tak ramai pun. Ahaha.

Okay. Aku pun dah lambat. Nak buat h/w nanti tak sempat so, bye-bye!

Regards,
Farisya.

P/S: Tak bermaksud yang aku suka dekat budak lelaki tu. It means, duduk dekat tempat lelaki best! And one more, followers aku dah ramai!

Comments

Popular Posts