Mini Giveaway January 2014 by Hazimah!

Assalamualaikum. Sini aku nak ceritakan sikit AZAM untuk blog aku ni. Nak update-update sikit. Heheh.

Firstly, aku nak minta sesiapa untuk buatkan header TRANSPARENT untuk aku. Huahua. Sebab header ni pun aku pinjam. Terima kasih Kak Lia..:)

Next, aku nak edit coding blog ni. Huhu. Sesiapa boleh beritahu code blog yang cantik gegila bagi korang? Huwaaa.. Cepatlah beritahuu!


Finally, aku nak 2000 orang followers blog aku yang tak seberapa ni. Tak apalah...:( Tak nak follow pun tak apa. Blog aku memang burukkan? Lagi satu, aku nak banner!!! Lagi cantik! Somebody please help me~.

Okay. Itu semua azam untuk blog aku ni. Disebabkan aku memang tertarik dengan hadiah-hadiah tu, aku terus nak bagitau azam-azam tu. Memang bersemangat gila! (Banner tu letak kat bawah 'cause dia tiba-tiba ada dekat bawah.)

Regards

                             

Comments

Popular Posts