Giveaway?

Love Coffee. Captured by my Kak Val.

Assalamualaikum, pembaca-pembaca blogku sekalian(Ecececehh!). 

Aku sebenarnya baru balik dari Beijing.

A       : Alahai. Itu pun nak cerita.

B       : Ha'ah. Tak ada benda lain ke nak cerita?

Me    : Senyaplah! Sabar aku nak cakap.

A & B: *tunduk kepala senyap*


Haha. Sketsa spontan. Okeylah. Macam ni, aku baru balik so mestilah bawa banyak souvenirs, yes?

Then aku pun mulalah tercetus idea nak buat giveaway. Aku dah tanya mak aku. Tapi aku tak sure dia accept ke tak. 'Cause dia kata buat masa hari jadi. Tapi ayat tak lengkap. 

Tapi kan, kan, kan, aku rasa nak buat giveaway tu bila followers blog aku mencecah 20 followers. Tapi kalau tak sampai pun, aku ikut cadangan mak aku jelah. By the way, kalau korang betul-betul nak hadiah-hadiah menarik daripada sponsor tu....

ATTENTION!

Sesiapa yang nak sponsor boleh sponsor. Sebab aku tengah cari sponsor. Sebarang pertanyaan tanya di FB aku(Nur Yusra).

Okay. Kembali ke topik asal. Kalau nak aku buat, komen 'Saya Merayu!' and follow my blog.

Okay, berhenti sampai sini jelah. Share post ni dekat kawan-kawan korang tau!

>>>>OVERSEA EXPERIENCE GIVEAWAY
PART 1<<<<

Regards,
Farisya@Nur Yusra. ^_^

Comments

Popular Posts