Selamat Pagi!

Assalamualaikum. Ni nak habaq mai ni naa.. Okey tak bahasa Kedah aku? Hehe. Okeylah. Korang dah ready untuk sekolah? Mesti bersedialah! Janganlah cakap konon. Aku tahulah aku pun tak bersedia lagi. Since cuti sekolah ni, aku asyik main game ja! Ini jadual dia:

Pagi(Laptop)-Petang(Laptop): Facebook, cantikkan blog and Twitter!

Malam(Phone)-Pagi(Pukul 2:00 cenggitula. Hehe.): Twitter and Instagram.

Hehe. Ini pun aku nak siapkan Novel Comel. Tak siap lagi! Yalah, akukan sibuk. Mestilah tak sempat nak buat. Ini pun tengah on FB. Tak sarapan lagi. Kemaruk aku sampai gitu sekali, wei! Okeylah. Pagi-pagi cenggini, korang buat apa? Berbeza dengan aku? Komenlah! Nak dengar jugaa!

Aku nak masuk darjah 4. Yang aku tak sabar hari jadi aku. Lambat lagi. Bulan 3. Tarikh aku cantik! 2.3.04. Happy gila aku wehh! Lagi satu, aku suka cupcake. So, aku borrow diaorang cupcake jelah. Aku malas nak bagi kek besar-besar. Nanti nak kena potong lagi. Menyusahkan cikgu ja.

"Farisya, kau punya cupcake semalam sedaplah. Esok kau bawa lagi!"

Itu kawan lelaki aku yang cakap. Bukan boyfriend! Aku bagi kaki karang baru hang tau! Haha. Tengok, sebab cupcake yang aku tempah dekat tengah jalan je dah jadi favourite orang. >_< Muka aku jadi cenggitu lepas dia cakap macam tu. Mentang-mentang dia duduk sebelah aku, macam nak kena belasah je. Tapi dia bukan sama kelas dengan aku nanti. Aku 4 Azam, dia 4 Budi. Huhu. Pengawas main-main. Tahun depan kena lucutlah tu. Hehe. Tak adalah manaa adaaa..

Entah apa-apa yang aku mengarut. Bahasa apalah agaknya aku tulis ni. Apapun, Bai
Fuhh... Okey, sampai sini ja kita haghi ni! Tatatata!
 

Comments

Popular Posts