Social Media .

Lulz tajuk hari ni amat saspens .

Hiolls . Hari ni aku nak bertukar social media ngan korang . Haaaa nak tau kenapa ? Sebab followers aku dengan followers kau tak ramai sangat lulz

Cakap pasal followers ni , aku teringat satu benda yang oqang dok kecoh dalam Instagram . Sebab apa ?

SEBAB KORANG SUKA SANGAT MAIN BUTANG FOLLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW !!!!!!!!!!!!!

Kalo hampa nak main ngan butang follow tu , hampa gi tidoq lagi bek daqi follow unfollow sana sini . Nak follow followlah . Tanak follow sudah . Haha . Tapi jangan ingat korang boleh terlepas .. sebab aku ada SENJATA UNTUK MENYINDIR  ORANG YANG MAIN UNFOLLOW NIII !!!! HAHAHAHAHAH !

Lulz .

Sorry , tapi aku takdela batak followers sangat . But yeah , aku pun geram sebab followers aku yang dah sampai 200++ , tetiba jadi 193 .

Marah tak ? Marahkan ...

Jadi marilah kita sama-sama menggunakan instagram , facebook , twitter dan sebagainya dengan berhemah . Tak elok main camni .

عيرتكن صلاتراحيم سساما كيت !

Sorry kalau salah lol . Sebab aku guna keyboard jawi ni pum dah pening kepala .

Btw , jom kita exchange username , fb page and twitter 💄

Instagram : @xpxilxyblxxomx
Fb page : Nur Yusra
Twitter : @makkau_terbalik

P/s : @aradia_genivato and @aradiatheteam_ no longer available .

Holiday guys ! >3<

Comments

Popular Posts