Blogger Terkenal .

Hai .

Seyesly dah lama aku tak update blog ni . Tapi tak payah risau , 'cause bukannya aku tak update langsung pun tahun ni kan ? Kehekeekehekeheh .


Topiknya kali ini amat berbisa . Ya , BERBISA .

Sebab ~

Aku bukan nak ceghite pasai bloggers lain . Yang terkenal gila sampai berlakon kann ? Wkwkwkwkwk .

Haghini aku nak peghasan . Jadi jangan kau nak eee sangat . Ni blog aku . Aku boleh tulis , boleh hias , boleh buat apa saja kat blog aku . Kahakahak *aku tak berani nak halau koqang sebab nanti korang tak baca sampai habis wakakaka*

Hmm . Sebenarnya aku teringin jugak nak jadi blogger terkenal macam Fatin Liyana , Irine Nadia , Hanis Zalikha , Felixia Yeap *wink*

Kau tahu sebab hapee ?

Sebab ~ Diorang selalu dapat gift . Lewls xD

Haha . Nak jugakan ? Aku kompom koqang pun nak . Ngehngehngehngeh . 

Tapi redha jelah . Followers blog aku pun baru 47 , ada hati nak jadi bloggers terbakarkan ? Huhu 😭

Takpe , yang ada insta , koqang kena follow aku . Wajib ! Mehep kerana memaksa anda . Tak nak follow insta aku ? Bye . Hehe .

Btw , koqang dah tau ke belum yang aku ni ahli TheTeam ?

Hmm .. nantilah aku ceghite . Sebab aku nak suruh koqang follow dulu ni .

@aradiatheteam_(aku punya)
@officialtheteam_(kumpulan aku punya)

Follow , kasi gempak sikit weh . Sebab kita nak jadi popular juge . Ye idokk ? Kehkehkehkeh . Takpelah . Follow je .

Sekian , 
Farisya 😁


Comments

Popular Posts