Say Something: Sorry :'(

Sorry.

Ya, siapa yang perasan tajuk kali ni? Sorry.

Maksudnya maaf. Ya, maaf :'(

Actually hari ni aku dah gila-gila nangeh dalam hati sebab aku rasa bersalah tanpa sebab pulak. Huhu.

So aku nak minta maaf, and nak minta maaf untuk seorang demi seorang, okay?

Mari kita mulakan.

Bloggers:
Aku nak minta maaf kalau aku ada terkasar bahasa bila communicate dengan korang. Sorry sebab tak balas mesej korangg kat dalam chatbox tu. Huhu. Sanggup follow aku :) Terima kasih T.T

Ain:
Sorry Ain. Saya betul-betul minta maaf sebab tiba-tiba tengking awak. Maaf sangat.

Azieq a.k.a anak gajah:
Aku maafkan kau. Sorry if aku ada marah kau tak tentu pasal sebab benda tu. Melibatkan mata kot. Siapa tak sedih? Huhu. Sorry anak gajah :')

Afif:
Sorry. Aku tak berniat pun nak jerit kat kau teruk-teruk macam tu. Aku cuma terkilan bila kau panggil aku dengan panggilan 'Yusra', tapi lepastu maki aku. Gila kau tak sedih? So sorry, sebab kau tuduh kitorang curi kotak korang kan? Tak nak maafkan takpa. Aku tak kisah. Sebab seriously, aku terkilan gila dengan apa yang kau cakap haritu. Really really dissapointed.

Izzat:
Should not be listed here, but I know, I've do the wrong thing to you. Sorry Izzat, kitorang minta maaf kat kau! Sebab buat kau frust hari tu ✌👍

And to all other friends, im sorry 'cause dah lama tak update blog yang berhabuk, bersawang, bersepah ni.

At the end, aku minta maaf atas segala kesilapan, kesalahan dan kesialan aku terhadap korang. Alhamdulillah, my heart feels a lil' bit good, Allahu :)

Thanks to those who yang maafkan aku :)

Sekian,
Far

Comments

  1. :) nicee !
    bukan mudah untuk meminta maaf..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha.. ini pun gaduh lagi ni. Sampai kena siasat woo. Btw thanks :)

      Delete

Post a Comment

Tuang baja dalam bekas,
Sudah usha harap balas.

Popular Posts