Me, myself and I ♥★

Assalamualaikum! ^_^

Di sini berdirinya aku untuk memberitahu siapa sebenarnya aku dan ialah siapa.(Sama je kan.:P)

(Wa dekat tengah-tengah tu. Yang sebelah tu tak payah tengok!)
Okay-okay. Aku buat short essay. But, the Manglish is very 'over'. Hahax xD

Esei Pendek Gila:

Farisya NurQistina is my name. So please, don't care 'bout it. (Ehehe. Apa yang aku cakap ni? Insane.)19 years old. >~<.

I'm a Victorys, Arianators, Lovatics and....

NOTHING.

Haha. It is sooooo good being their fans. But I'm not so sejuklah 'cause the fans is to ramai lorrhhh. Eheh. Craziness coming back! Ahahaaa! 

Actually, aku blogging since 4 Feb 2013. I buat bila aku tengok, dekat Facebook tu ramai orang macam ni,

"Jom sama-sama meriahkan GA ni blah blah blah."

Kan? Ia menyebabkan wa buat blog yang tak seberapa ni. Mula-mula mintalah berbagai benda dengan sorang kawan ni. Dia pun bagilah baa baa black sheep bagai untuk dibuat. After the trial,(Ewahh!)finally! Jadi juga akhirnyaa~~~

Tapi, skin ni aku buat sendiri pula. >^< Perasan pandailah katakannn..:P

Okay. The merapu essay is done. =,='

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Wa scout a.k.a penangkap eh, eh, pengakapp..

So, it's kinda hard too. Seronoklah 'cause mak aku dulu master pengakap(Kotlah. 'Cause mak aku tak confirm.~~~). Mestilah bangga, yes?

Actually aku nak masuk TKRS. Tunas Kadet Remaja Sekolah. 'Cause situ banyak lelaki. Mak aku kata, baik masuk TKRS. Nanti dia layan kita dengan baik!~~

Okay. Hope you known who is this blog owner by this entry.

Tatattatatata!

Regards,
Farisya. 

Comments

Popular Posts